mandag 7. februar 2011

Så er vi i gang... "Livet" som konferansedeltaker!

Kaffe, overdådige fruktfat og et jevnt suuus av gjennsynsglede, håndtrykk og iherdige studier av deltakerlistene.

Sikkerhetsrutiner møysommelig forklart - på engelsk - omtrent som å være passasjer på Norwegians rute SK347, orange vester, nødutganger og full jubel over at herretoalettet var avsatt til de sterkt overtallige kvinnelige konferansedeltakerne.

Joda. Nå er vi igang!

Odd er et egg, får vi høre - og ikke minst se.

 

Lisa Aisato har illustrert en fantastisk ny bok og alle boklige og barnlige hjerter gleder seg. Jeg har allerede fått sommerfugler i sommermagen og begynner å kjenne meg klar for bokbysommeren, og det er godt å vite at det finnes mange fag"idioter" som sysler i den samme verden som meg selv.

Det blir nyttige dager i Stavanger. Det kjenner jeg allerede. Gleder meg til nye foredrag i mårra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi vil gjerne høre din mening! Skriv din kommentar her!